2013. február 23.

Kávészünet #8



Már itt is van február utolsó hétvégéje!

A tavasz ugyan még egy kicsit várat magára, én mégis tele vagyok inspirációval és tettvággyal.

Már hétfő reggel éreztem, hogy ez egy fantasztikus hét lesz, és így szombaton azt hiszem nyugodtan kijelenthetem, hogy bár alaposan széthajtottam magam a munkában, mégis minden percét élveztem.
Ha egy csapat minden tagja odateszi magát és a tőle telhető legjobbat adja, akkor az előbb-utóbb biztosan meglátszik az eredményekben is. A jól végzett, értelmes és hasznos munka érzése pedig kétségtelenül a belső derű és boldogság egyik forrása.

Itt a blogon ezen a héten két otthonba látogattunk el: egy sajátos hangulatú stockholmi lakásba és egy barátságos, pompás olasz házba:


A legolvasottabb bejegyzés ezen a héten az előszoba inspirációról szóló poszt volt:


Legnagyobb kedvvel és ihlettel a dolgozószobás bejegyzést írtam. Hiszek benne, hogy a környezetünk jelentős hatással van a teljesítményünkre (és persze sok minden másra is), ezért nagyon fontos, hogy az a hely, ahol dolgozunk inspiráló és munkára serkentő legyen:


A pénteki fotómixben ezúttal a havas Budapestről gyűjtöttem képeket:


Szárnyaló szívet és derűs hétvégét kívánok mindenkinek! Találkozzunk hétfőn újra itt a blogon!


Képek köszönettel a Pinterestről



Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, hogy megosztod másokkal is.
A blog Facebook oldalához ide kattintva csatlakozhatsz, hogy mindig értesítést kapj a friss posztokról. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...