2012. április 22.

Design love: Ikea Gavik asztali lámpa

A minap csak úgy (na persze, csak úgy, tudod!) gyanútlanul sétálgattam az Ikeában, amikor váratlanul megpillantottam ezt a lámpát. Szerelem volt első látásra! Annyira tökéletes a formája, hogy biztos vagyok benne, néhány év múlva dizájn klasszikussá válhat. Bár abban a pillanatban még nem tudtam, hol lesz a helye, de muszáj volt megvennem. Ennyit a csak úgy sétálgatásról...

Végül a nappaliba került a kisszekrény tetejére, szuper jól mutat és nagyon kellemes a fénye is.

Ide most a rózsaszín változat képét raktam fel, mert jobban néz ki a fehér háttér előtt, de igazából fehér színűt vettem, ugyanis nálunk mindegyik lámpa fehér.
Szerintem nagyon szép!



I just was walking unsuspectingly in the Ikea recently when I suddenly caught a glimpse of this lamp. It was love at first sight! I find it so perfect in shape that I am sure it can be a design classic in a few years. At that moment I did not know where I will put but had to buy it, though. Finally it landed on the sideboard in our living room.
I inserted here the photo of the pink version as it looks better with the white background, but I actually bought the white one as all our lamps are in this color.
It's so beautiful, don't you think?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...