2011. november 3.

Szem előtt

Sok szép tárgyat rendszerezhetünk egy jól megválaszott, a helyiség stílusához passzoló vitrinben, így egyszerre szem előtt és kéznél vannak kedvenc cuccaink, mégis rendezett az összkép.



Irigykedve látom, hogy az egyik kedvenc gyertyatartóm a svéd Ikeánál fekete színben is kapható. Ilyen nekem is kellene, ezért nem bánnám, ha nálunk is mielőbb beillesztenék a választékba...

Update: A héten Prágában voltam és hazafelé beugrottam a brnoi Ikeába. Láss csodát (mikor máskor, ha nem 2011.11.11-én, hihi): találtam ilyen fekete gyertyatartót, hát rögtön vettem is egyet és most csodásan mutat az étkezőasztalunkon! :-)

Translation: Lots of beautiful things can be arranged in a carefully chosen cabinet which blends with the style of the room. In this way they are visible and are at hands at the same time in a clear setting.
Shown above, one of my favourite candle holders from Ikea unfortunately is not available in black in Hungary, but I would really be happy to have one...
Update: this week I had a trip to Prague and on the way back home I visited Ikea in Brno where luckily I could find and buy this black candle holder. It looks great now on our dining table! :-)

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...