2011. június 28.

Napi kedvenc: vintage bögre


Mint a tegnapi bejegyzésben is említettem, a napokban Londonban jártam, és ha már ott voltam, kihasználva a lehetőséget és a rendelkezésre álló nem túl sok időt, végignyargaltam a kedvenc lakásos boltjaimon. Igyekeztem célirányos és visszafogott lenni, és csak azokat a részlegeket kutattam át tüzetesebben, ahol olyan kisebb méretű cuccokat árultak, amit könnyen haza lehet hozni a kézipoggyászban.

A House of Fraser-ben első látásra beleszerettem ebbe a bögrébe, és ha már le volt árazva, hát megvettem. Bár egycsillió bögrénk van, ennek nem tudtam ellenállni. Nagyon angolos, különleges formával, cuki mintával, kellemes pasztell színekből összerakva. Az egész annyira megkapó úgy, ahogy van. Az ilyen tárgyak mindig fel tudják dobni a mindennapjaimat. Szuper lesz reggelente ebből kávézni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...