2011. június 7.

Napi kedvenc: Dior Addict rúzs



Nem vagyok nagyon rúzsozós típus, főleg mióta kisgyerekes anyuka vagyok (hogy is nézne ki kicsi fiam piros foltokkal az arcán...), de azért a rúzs mégiscsak alap darab egy nő nesszeszerében.

Magam nem kedvelem az erős árnyalatokat, úgy érzem már csak karakterem és színeim alapján sem igazán passzolnak hozzám, ezért inkább a visszafogottabb változatokat keresem.

Nemrég rátaláltam a pillanatnyi kedvencre, amely mind színében, mind külső megjelenésében, mind állagában nagyon megfelel nekem: ez a Dior Addict rúzs 564 Model árnyalatban. Ráadásul igen kedvező áron kínálták a leeds-i reptér boltjában, hát megajándékoztam magam vele.

Azóta ha kenekedek, akkor csakis ezt viselem. Mondhatom, teljesen a rabja lettem. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...